صنایع تولید قطعات و تجهیزات الکترونیکی
امروزه از پردازندهای الکترونیکی به عنوان مغز کلیه دستگاه و ماشین آلات صنعتی استفاده می شود ، تولید تجهیزات الکترونیکی به عنوان یکی از شاخصه های اصلی رشد اقتصادی هر کشوری مطرح است ، ارزش افزوده بسیار بالا ، تولید آلایند های زیست محیطی بسیار پایین ، استفاده در کلیه صنایع از جمله مهمترین مزایای این صنعت می باشد .
در خطوط تولید تجهیزات الکترونیکی و کامپیوتری ، حفظ رطوبت هوا در حد مجاز بسیار مهم است ، در صوت کاهش بیش از حد رطوبت امکان تشکیل الکتریسه ساکن و تخلیه الکتریسته ساکن و آسیب رسیدن به بردها و قطعات الکترونیکی وجود دارد . نگه داری رطوبت نسبی در حد مجاز احتمال تجمع بارهای اکتریکی را کاهش می دهد ، زیرا در صورت وجود رطوبت کافی احتمال تجمع بارهای ساکن از بین رفته و الکتریسته ساکن از طریق هوا تخلیه می گردد . جهت حفظ رطوبت اندازگیری و کنترل دمای محیطی و رطوبت محیط بسیار حائز اهمیت است . محصولات شرکت دی پارت سان آسیا با دقت بسیار بالا و قابلیت اتصال به ادوات کنترلی صنعتی ، راه حل بسیار مناسبی را در این خصوص ارائه می دهد .
خالص سازی قطعات به وسیله عملیات دقیق حرارتی صورت میگیرد ، لحیم کاری قطعات در حوض قلع نیز فرایند دیگر تولید قطعات الکترونیکی است که وابستگی مستیم با کنترل درجه حرارت دارد ، کنترلهای سری SUNWARD قابلیت مانیتور و کنترل دقیق درجه حرارت را دارا هستند .